Highlights voor promotie reizen en toerisme Thailand 2012

Vier highlights uit niche-market speerpunt TAT.

De Tourism Authority of Thailand (TAT) zal tijdens haar promotie campagnes 2012 voor het reizen en toerisme naar Thailand vier highlights uit hun niche-market prominent naar voren schuiven. Deze vier highlights hebben betrekking op Ecotoerisme, Golf, Gezondheid & Welzijn en Wedding & Honeymoon. Naast de vier prominente highlights zal ook General Leisure, als een van de sterke punten van Thailand, als speerpunt gebruikt gaan worden. De vier niche-market highlights van de TAT zijn gebaseerd op de wereldwijde trend naar meer ervaringsgericht reizen en toerisme, vooral op vakantiegangers die speciaal gericht zijn op een bepaalde activiteit.

TTM+ Thailand: belangrijkste handels beurs voor reizen en toerisme naar Thailand.

Tijdens de 2012 Thailand Travel Mart Plus(TTM+ 2012) van 6-8 juni in het Mueang Thong Thani Exhibition Centre (IMPACT) te Bangkok, zal de TAT samen met de toeristische sector van Thailand de TTM+  producten en diensten met betrekking tot de vier niche-market highlights aanbieden in een speciaal paviljoen. De jaarlijkse TTM+ is de belangrijkste handels beurs van Thailand op het gebied van reizen en toerisme. De beurs wordt niet alleen bezocht door reisorganisaties afkomstig van grote markten zoals Europa, Zuidoost-Azië, Oost-Azië, de VS, Australië en Nieuw-Zeeland, maar ook door markten in opkomst zoals de GOS landen, Oost-Europa, Midden-Oosten, Zuid-Amerika en Zuid-Afrika.

Wil je meer weten over reizen en toerisme naar Thailand? Lees dan verder in ‘Vakantie en reizen’.