Viral Video TAT groot succes.
De eerste ‘unbranding’ viral video marketing van de Tourism Authority of Thailand (TAT) is een groot succes. De video met de titel ‘I hate Thailand’ is op 18 november gepubliceerd op Youtube en door middel van sociale media al uitgegroeid tot een populaire gewaarwording. De video is inmiddels al meer dan 1.600.000 keer bekeken. De boodschap van de video speelt in op de Thaise gastvrijheid met als voorbeelden dat Thais een goede gastheer zijn en een helpende hand bieden aan toeristen die hulp nodig hebben.
De ‘I hate Thailand’ video is een korte romantische komedie over een toerist, genaamd James, die voor de duur van een week een bezoek brengt aan Thailand. Tijdens zijn verblijf in Thailand verliest hij zijn tas met waardevolle bezittingen en raakt daarop in paniek. De radeloze James wordt vervolgens te hulp geschoten door een lokaal meisje en andere dorpelingen. Uiteindelijk rectificeert James zijn uitspraak ‘I hate Thailand’ en verblijft voor een periode van twee jaar in de ‘Land of Smile’.
In ‘Op vakantie in en reizen naar Thailand’ vind je uitgebreide informatie en video presentaties over bekende en minder bekende bestemmingen in deze meest populaire vakantie bestemming in Zuidoost-Azië.