Hua Hin, Chiang Mai en Phuket blijven ‘must see’.
Dankzij nieuwe attracties en de groei van budgetmaatschappijen zullen de Koninklijke badplaats Hua Hin, de zuidelijke provincie Phuket en de noordelijke provincie Chiang Mai dit jaar bij buitenlandse toeristen nog meer aan populariteit winnen. Dit zegt het Hospitality bedrijf Bespoke Hospitality Management Asia, een onafhankelijk hospitality bedrijf gespecialiseerd in beheer, ontwikkeling, investeringen, makelaardij en consulting.
Volgens Bespoke Hospitality Management Asia blijft Hua Hin voor buitenlandse en binnenlandse toeristen een must-see plek vanwege het groot aantal (nieuwe) toeristische activiteiten en intensieve promotiecampagnes. Ook het nabijgelegen Pranburi zal meer en meer profiteren van de toeristische aankomsten in Hua Hin.
Chiang Mai zal haar hoogste ranking behouden mede als gevolg van haar rijkdom aan natuurlijke attracties en de uitbreiding van directe en goedkope vluchten welke buitenlandse bezoekers in staat stellen om de provincie gemakkelijk te bezoeken. Dankzij de nieuw gebouwde terminal op Phuket International Airport zullen meer toeristen van en naar het populaire vakantie eiland verwerkt kunnen worden.
Pattaya krijgt wellicht te maken met toeristische daling.
Pattaya zal waarschijnlijk geconfronteerd worden met een toeristische daling. De badplaats is erg populair bij Russische vakantiegangers welke als gevolg van de economische ontwikkelingen in hun land dit jaar wellicht in mindere mate zullen afreizen naar Pattaya.
Uitgebreide informatie over bekende en minder bekende bestemmingen in Thailand lees je in ‘Vakantie in en reizen naar Thailand’.